Labels

Rangkaian Vitamin SHAKLEE

Rangkaian Vitamin SHAKLEE
Klik Gambar untuk ke blog ardina2u-vitamin4me.blogspot.com : Set penyusuan, set Berpantang​, set Hamil, set Keintiman, set Skincare, set Resdung, set kurus, set Kanak-kana​k dan macam2 lagi.

FROM Ardina2u

Assalamualaikum semua.

Selamat membeli dan meniaga. Terdapat pelbagai produk di Ardina2u untuk anda memilih. Belum cuba belum tahu. Saya di sini turut menyediakan peluang meniaga. Dapatkan keterangan tentang produk pilihan anda di link yang tertera di label menu.

Harga tertera bukan harga pemborong. Sila hubungi saya untuk berurusan.

Setiap produk mempunyai term and condition jika anda berminat berurusan dengan saya.

Hubungi
0102264635 / 019-3733976 / Whatsapp : / Email: ardina5@gmail.com / FB Page: Ardina2u : Biskut Raya
https://www.facebook.com/ardina2uCookies

Wassalam.

p/s: Jenguk2 MONTHLY promosi di Ardina2u. Selamat Bershopping!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Terima Kasih kepada semua yg setia bersama Ardina2u... Jemput like FB Ardina2u.

Wednesday, December 30, 2009

Alas Seterika Ajaib

Alas Seterika Ajaib kami adalah produk berkualiti buatan tempatan.
Anda mungkin pernah menemui produk berfungsi serupa yang dijual dengan harga RM10.00 tetapi bagi sesiapa yang telah menggunakan produk berkenaan, anda tentu tahu bahawa ia leceh dipasang dan cepat koyak.

Berbeza dengan alas seterika RM10, Alas Seterika Ajaib kami lebih baik kualitinya dari pelbagai segi.
Ia lebih tebal, lebih anjal, lebih liat dan tahan. Ini kerana kami menggunakan bahan yang lebih baik serta
mempunyai ketumpatan yang jauh lebih tinggi.

Alas Seterika Ajaib juga lebih mudah dipasang kemas kerana ia dilengkapi dengan strapper yang lebih kuat
dan sempurna.

Dengan harga RM35 seunit, Alas Seterika Ajaib kami memang berbaloi dengan kualiti serta ketahanannya. Bak kata orang, menang membeli menang memakai. Malah ramai antara pelanggan serta agen-agen jualan kami adalah mereka yang pernah menggunakan alas seterika RM10.00.

Bagi mereka yang tidak pernah menggunakan "alas seterika ajaib", anda mungkin tidak nampak apakah
kelebihan produk ini. Tetapi bagi mereka yang pernah menggunakan produk "seumpamanya", anda tentu mengakui bahawa ia memang banyak membantu.

Kerja menggosok pakaian menjadi lebih mudah, cepat dan berkesan. Bukan saja jimat masa dan tenaga bahkan anda akan menjadi lebih bersedia untuk melakukan kerja berkenaan. Leceh kerja menggosok hilang apabila anda menggunakan Alas Seterika Ajaib.

Info Tambahan:
Alas Seterika Ajaib merupakan produk yang amat memudahkan kerja-kerja menggosok pakaian. Ia dibuat dari formulasi istimewa busa tahan haba yang berfungsi membalikkan haba seterika yang dikenakan di sebelah atas pakaian semasa menggosok kembali ke bahagian bawah pakaian berkenaan.

Kekenyalan Alas Seterika Ajaib pula membolehkan tekanan yang dikenakan di sebelah atas pakaian kembali di sebelah bawahnya. Ini memberi kesan dua kali seterika dalam satu. Maknanya gosok di sebelah atas, di sebelah bawahnya pun seperti sudah digosok sama.

Sifat kenyal ini juga membolehkan kerja menggosok bahagian butang, manik atau batu di pakaian menjadi begitu mudah dan selamat.

Alas Seterika Ajaib adalah produk keluaran eksklusif. Ia bukan produk pakai buang yang diimport dari China. Formulasi Alas seterika Ajaib kami berkualiti tinggi dan dalam keadaan penggunaan biasa mampu bertahan sehingga tiga tahun. Ia memang satu produk yang amat berbaloi untuk anda beli. Anda akan menggunakannya setiap hari dan berasa amat puashati. Kami telah menjual ribuan unit produk ini tanpa sebarang feed back negatif.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...