Labels

Rangkaian Vitamin SHAKLEE

Rangkaian Vitamin SHAKLEE
Klik Gambar untuk ke blog ardina2u-vitamin4me.blogspot.com : Set penyusuan, set Berpantang​, set Hamil, set Keintiman, set Skincare, set Resdung, set kurus, set Kanak-kana​k dan macam2 lagi.

FROM Ardina2u

Assalamualaikum semua.

Selamat membeli dan meniaga. Terdapat pelbagai produk di Ardina2u untuk anda memilih. Belum cuba belum tahu. Saya di sini turut menyediakan peluang meniaga. Dapatkan keterangan tentang produk pilihan anda di link yang tertera di label menu.

Harga tertera bukan harga pemborong. Sila hubungi saya untuk berurusan.

Setiap produk mempunyai term and condition jika anda berminat berurusan dengan saya.

Hubungi
0102264635 / 019-3733976 / Whatsapp : / Email: ardina5@gmail.com / FB Page: Ardina2u : Biskut Raya
https://www.facebook.com/ardina2uCookies

Wassalam.

p/s: Jenguk2 MONTHLY promosi di Ardina2u. Selamat Bershopping!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Terima Kasih kepada semua yg setia bersama Ardina2u... Jemput like FB Ardina2u.

Monday, January 18, 2010

Score A : Testimoni

Salam
Just to share few testimoni from parents yg dah guna sistem Score A untuk anak mereka.


sebenarnya,
walaupun saya agen score A
yg saya nk sgt share

saya dulu sekolah asrama
jadi bila saya dgr je score A terus saya kata
wah bagusnya
mudah betui skrg
sebenarnya student2 yg di sekolah2 top
ini la rahsia mereka score dlm exam

cuma score a ni mempermudahkan lagi

saya mmg berani kata benda ni berkesan sbb sekolah saya dulu
(kalau nak tahu sek saya skrg PMR ranking 1st tahun lepas)
apa features dlm score A tu mmg kitorang apply masa kat sek dulu
dulu zaman saya sek 1990-1994
sekolah keluar duit beribu2 utk hire consultan utk ajar benda
yg dh ade dlm score A ni

jadi rebut la peluang ini
selalu kaedah ni sekolah top2 je yg dpt

wassalam
ardina2u


saya tk pernah guna.. tapi tahu juga pasal produk ni...

kawan saya beli produk ni utk anak dia darjah 3 kot kalau tk silap saya....
alhmdulillah...result peksa nye makin bagus...daripada nombor belas2....
peksa final dpt no 2.

kalau kenkwn yg ada anak suka ngadap pc...rsnya mmg elok beli produk ni... sbb sistem pembelajaran dia interaktif..

sure diorg minat... kalau yg tk suke ngadap pc mungkin tkbaper suka kot...
wmc_mayagift
 
 
Sallam,



Sya rasa program nih bagus, sbab sya dapat memantau samada ank sya ikuti program ni atau tdak. Sistem program ini mudah dikendalikan oleh sesiapa pun tambahan pula ada sistem pemberitahuan keputusan melalui sms. Keputusan yg diberikan mmg terperinci dan efisyen.

Anak sya dah tga bulan ikuti program nih dan keputusan penggal pertama pun agak mmberangsangkan. Ank sya start buat program ni slepas ujian bulanan penggal pertama, msa tuh kputusan dia tak brapa best, tpi lpas ikut tuh.. mmg nmpk perubahan sbab guna komputer.

Sya pun disyorkan oleh ibubpa kwan sekelas ank sya, sbab result dia mmg best gler.. so sya tanyer, dia blanja dgn cikgu tusyen mna, lpas tuh sya tau yg di buat program score a nih..

Sya pun cuba kat ank sya, alhamdullilah.. menjadi.
wmc_nieszakmar



Saya menggunakan Score A untuk anak sendiri yg berada dalam Tahun 4 sekarang. Mulanya saya tercari2 tempat tuisyen tapi mengenangkan dahlah pergi sek dari Isnin to Jumaat, dari 7 am to 1 pm, petang sambung pula ke sek agama dari jam 2.15pm to 5.45pm. Ada masa berehat hanya untuk makan dan solat je. Malam sambung buat homework pla, kadang2 sampai jam 11 mlm tak tidur lagi.


Fikir2kan kesiannya..nak hantar tuisyen lagi ..Mana masa zaman kanak2 dia..nak bermain..dan untuk kita juga bermain bersama dia, bermanja2 dgn dia.....Saturday pn kdg2 ada ko-kkurikulum.

Saya tak juga mahu dia spent lebih banyak masa diluar rumah, sedangkan pada saya anak2 seharusnya lebih banyak masa bersama ibu bapa terutama pada usia2 sebegini( sek rendah masih)...Bila mereka dah disek Menengah akan lebih pasti lagi payah untuk melihat mereka di rumah..Pada masa tu mereka rasa dah tak `rugged' nak ikut mak ayah, or terperap kat rumah. So, masa kecik2 ni saya nak spent sebanyak2 masa bersama anak.

So bila saya dapat tahu pasal Score A ni...saya rasa Syukur sangat dia boleh buat latihan, Maths, Eng, Science etc dkt komputer. Saya, dapat tengok2kan dia if dia tak faham. Kadang2 saya pun tak faham or dah tak ingat dah subjek zaman2 sek2 ni...tapi kat situ ada e-Notes, yg bila kita klik ada nota..Kita baca nota tu, dan kita boleh terangkan pada anak kita.

It helps a lot in his study..I am sure, bila dia UPSR, 2 tahun lagi..tak payah bimbang sangat if by now dia dah biasa dengan latihan, komputer dll. Dunia makin canggih, akan datang semua dah pakai komputer kat sekkan.

So, sekarang ni, my son `tuisyen online' in the comfort of home, kita tak risau2, kita juga ada masa dgn dia. Anak sbenarnya appreciate if kita ada selalu dengan mereka. Dia orang ingat tu...especially bila dah besar.
wmc_BahiyahB

Anak saya menggunakan Score A about 2 months before UPSR, untuk ulangkaji sebab I tak hantar dia pergi tuition looking at her timetable yang padat, tak ada masa betul. So, with Score A, balik je rumah, tak payah cakap apa-apa. She will take her bath, makan apa yang ada dulu ke, terus buat Score A. Alhamdulillah, results semakin bagus and she scored 5A's in UPSR. Dia pulak very active in extra curricular activities so alhamdulillah dapat masuk SBP. Now turn adik dia pulak. I always have faith in Score A. Janji kena rajin, memang tak rugi.

wmc_aiden








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...